Reklamacje

Poniżej znajdziesz informacje jak zareklamować wadliwy lub uszkodzony produkt.

Reklamacie

Jako konsument masz trzyletnie prawo do złożenia reklamacji. Po zakupie przedmiotu i stwierdzeniu, że jest on wybrakowany, wadliwy lub uszkodzony w transporcie, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami po wykryciu błędu. Za rozsądny czas na reklamację produktu uważa się zawsze dwa miesiące po wykryciu wady.

Reklamacje dotyczące widocznych wad należy zgłaszać przed montażem i użytkowaniem produktu. Dlatego zachęcamy do sprawdzenia produktu przed montażem. W przypadku reklamacji nie zwracamy kosztów dodatkowych, takich jak koszty instalacji, ani żadnych innych kosztów.

Jeśli produkt jest niezmontowany, zorganizujemy bezpłatną wysyłkę zwrotną, skontaktuj się z nami, a udzielimy Ci dalszej pomocy. Możesz również samodzielnie zorganizować wysyłkę zwrotną. W takim przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za dostawę i nie zwracamy kosztów wysyłki.

Jeśli wada zostanie wykryta przy montażu produktu, poprosimy o zdjęcia produktu, na których widać wadę.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji zrekompensujemy koszty zgodnie z obowiązującym prawem ochrony konsumentów.

Zawsze staramy się rozwiązywać problemy natychmiast, ale w przypadku sporu stosujemy się do zaleceń Rady ds. skarg konsumentów. Jako konsument możesz również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowego rozstrzygania sporów, którą znajdziesz tutaj.

Szybka dostawa

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1–4 dni, a dostawa zawsze jest darmowa. Klej do tapet w zestawie.

100% gwarancji

Pragniemy, aby wszyscy nasi klienci byli zadowoleni. Jeśli zamówiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań, oferujemy możliwość dokonania zwrotu w ciągu 30 dni.