Regulamin zakupów

Pragniemy, aby zakupy w naszym sklepie były łatwe i jednocześnie bezpieczne. Z tego powodu zebraliśmy tu między innymi wszystkie informacje na temat płatności za zamówienie oraz sposobu dostawy.

Czas dostawy i koszt przesyłki

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 1–4 dni.

E–mail z potwierdzeniem dostawy otrzymasz, gdy wyślemy do Ciebie paczkę. Potwierdzenie dostawy zawiera również informacje o tym, jak śledzić zamówienie.

W przypadku opóźnienia w produkcji możesz bezpłatnie anulować zakup.

Terminy dostawy:

FedEx Economy: 5–7 dni roboczych.
Koszt dostawy: bezpłatnie

FedEx Express: 1–2 dni robocze.
Koszt dostawy: €7.

Nie odpowiadamy za opóźnienia spowodowane przez firmę logistyczną.

Dostawa ekspresowa nie wpływa na czas produkcji.

W czasie trwania akcji promocyjnych czas produkcji może przekroczyć 1–4 dni roboczych. Otrzymasz wtedy wiadomość e–mail o dłuższym czasie produkcji oraz kolejną wiadomość, gdy zamówienie zostanie wysłane.

30-dniowe prawo do odstąpienia od umowy

Oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni zawsze oferujemy naszym klientom dodatkowe 16 dni prawa do zwrotu wszystkich niezmontowanych produktów. Masz prawo do zwrotu lub wymiany artykułu w ciągu 30 dni. Prawo do odstąpienia od umowy obowiązuje 30 dni od momentu otrzymania produktu przez Ciebie lub wyznaczoną przez Ciebie osobę trzecią.

Jeśli chcesz anulować zakup, skontaktuj się z nami, a udzielimy Ci dalszej pomocy.

Wystarczy, że w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki otrzymamy informację o chęci anulowania zakupu. Zakupiony produkt nie musi zostać zwrócony w ciągu 30 dni. Wystarczy deklaracja chęci anulowania zakupu.

Jeśli zakupiłeś tapetę, możesz przyciąć arkusze, aby łatwiej ją sprawdzić. Nawet po przycięciu arkuszy przysługuje Ci 30-dniowe prawo do odstąpienia od umowy i zwrócenia tapety.

Zwrot

Jeśli skontaktujesz się z nami i poinformujesz o chęci odesłania produktu, zorganizujemy wysyłkę i pokryjemy jej koszty. Mogą zostać jednak naliczone pewne koszty zwrotu, o których poinformujemy Cię, gdy się z nami skontaktujesz.

Możesz również samodzielnie zorganizować wysyłkę zwrotną. Jeśli to zrobisz, nie ponosimy odpowiedzialności za dostawę i nie zwracamy pieniędzy, dopóki nie otrzymamy zwracanego produktu. Nie zwracamy żadnych kosztów wysyłki zorganizowanej samodzielnie przez klienta.

Wszystkie zwroty podlegają recyklingowi.

Zwrot kosztów

Jak tylko otrzymamy zwracany produkt, zwrócimy pełną kwotę w ciągu 14 dni. Środki są zwracane przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto do opłacenia zamówienia, i nie są naliczane żadne opłaty za transakcję.

Nie zwracamy kosztów montażu, dlatego ważne jest, aby przed przeprowadzeniem montażu sprawdzić, czy produkt spełnia oczekiwania.

Zamówienie

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie trzeba się w nim rejestrować. Należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać zezwolenie od rodzica lub prawnego opiekuna.

Potwierdzenie złożenia zamówienia oraz nadania przesyłki wysyłamy w wiadomości e-mail. W potwierdzeniu nadania przesyłki umieszczamy link umożliwiający jej śledzenie.

Wszystkie ceny w naszym sklepie internetowym zawierają podatek VAT (23%).

Kod zniżki lub kod umowy jest aktywowany przy kasie. Przy jednym zakupie można zastosować tylko jeden kod zniżki/umowy.

Metody płatności


Karty płatnicze

W naszym sklepie przyjmujemy płatności kartami VISA, MasterCard i Eurocard bez dodatkowych opłat. Nie naliczamy opłat za korzystanie z kart kredytowych.

PayPal

Zapłać za pomocą swojego konta PayPal.

Kto jest administratorem danych?

Nordic E Trade AB, nr rej. 556761-9779, występuje jako administrator zgodnie z niniejszą polityką prywatności. Jako administrator ponosimy odpowiedzialność za przetwarzanie Państwa danych osobowych w sposób prawidłowy i bezpieczny oraz zgodny z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) i krajowymi przepisami o ochronie danych, które mają na celu ochronę integralności osób prywatnych.

Jakie dane osobowe są przetwarzane?

Gromadzimy i przetwarzamy Państwa dane osobowe w celach określonych w niniejszej polityce prywatności. Podczas korzystania z naszych usług możemy gromadzić różne informacje na Państwa temat, takie jak imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adresy e-mail i adresy IP. Podanie danych, o które prosimy, nie jest obowiązkowe. Jeżeli jednak nie otrzymamy takich danych, możemy nie być w stanie zaoferować Państwu naszych usług.

Oprócz danych zgromadzonych od Państwa możemy gromadzić informacje od osób trzecich, na przykład z serwisu Facebook.

Dlaczego gromadzimy i przetwarzamy Państwa dane osobowe?

Gromadzimy i przetwarzamy Państwa dane osobowe w celach określonych w niniejszej polityce prywatności. Możemy wykorzystywać Państwa dane osobowe do:

  • wykonywania i zarządzania naszymi usługami
  • ochrony Państwa interesów
  • celów księgowych i rozliczeniowych
  • kontaktu z Państwem w sprawie Państwa zamówienia lub informacji w związku z Państwa zamówieniem
  • rozwijania lub analizowania działalności
  • prowadzenia komunikacji
  • rozsyłania newsletterów
  • celów rekrutacji i/lub
  • marketingu usług i produktów

Profilowanie

Wykonujemy automatyczne profilowanie na podstawie aktywności w sieci, a Państwa profil może być wykorzystywany w celach marketingowych. Zgodnie z RODO profilowanie oznacza przetwarzanie danych osobowych w celu umożliwienia oceny niektórych cech osobowych, na przykład do analizy lub próby przewidywania osobistych preferencji, zainteresowań i zachowań. Będąc w stanie przewidzieć Państwa cechy osobiste, możemy stale ulepszać nasze oferty odpowiednio do Państwa potrzeb. Profilowanie służy m.in. do prowadzenia badań rynku i ankiet wśród klientów oraz działań marketingowych.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzane są Państwa dane osobowe?

Przetwarzamy Państwa dane osobowe, aby móc (I) wywiązać się z zawartych z Państwem umów, (II) na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych, (III) w celu spełnienia spoczywającego na nas obowiązku prawnego, i/lub (IV) w celu realizowania naszego prawnie uzasadnionego interesu jako dostawcy usług.

W jaki sposób chronimy Państwa dane osobowe?

Do ochrony poufności, integralności i dostępu do danych osobowych wykorzystujemy systemy informatyczne. Stosujemy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby chronić Państwa dane osobowe przed bezprawnym lub nieuprawnionym przetwarzaniem (takim jak: bezprawny dostęp, utrata, zniszczenie lub uszkodzenie). Dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie przez osoby zajmujące stanowisko, które wymaga od nich przetwarzania danych osobowych w celu wykonywania swojej pracy.

Komu udostępniamy Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe mogą być przekazywane i przetwarzane przez zewnętrznych dostawców, którzy świadczą usługi dla Nordic E Trade AB (podmioty przetwarzające dane), na przykład w celu zarządzania sprawami dotyczącymi obsługi klienta i zamówieniami. Takie podmioty przetwarzające dane przetwarzają Państwa dane zgodnie z naszymi instrukcjami. Zatrudniamy głównie podmioty przetwarzające dane zlokalizowane na terenie UE/EOG. Możemy jednak korzystać z usług podmiotów przetwarzających dane, które znajdują się w krajach poza obszarem UE/EOG. Wdrożymy odpowiednie środki na mocy RODO, aby zapewnić zachowanie ochrony i bezpieczeństwa Państwa danych w przypadku ich przetwarzania poza UE/EOG. Aby zapewnić wdrożenie odpowiednich środków zabezpieczających zgodnie z przepisami RODO przez podmiot przetwarzający dane poza obszarem UE/EOG, takie przetwarzanie będzie zawsze realizowane w oparciu o standardowe klauzule umowne UE.

Jak długo przetwarzamy Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane dłużej, niż jest to konieczne dla wskazanego celu przetwarzania, chyba że na mocy prawa jesteśmy zobowiązani do przechowywania danych osobowych przez dłuższy czas. Okres przechowywania różni się w zależności od celu przetwarzania danych osobowych. W przypadku wycofania Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych lub Państwa rezygnacji z otrzymywania naszego newslettera itp. dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Mają Państwo prawo do wycofania lub zmiany swojej zgody w dowolnym momencie. Mają Państwo prawo żądać od nas nieodpłatnego udzielenia informacji dotyczących wykorzystywania przez nas Państwa danych osobowych. Na Państwa żądanie lub z własnej inicjatywy dokonamy sprostowania lub usunięcia danych osobowych, które są niezgodne ze stanem faktycznym, lub ograniczymy przetwarzanie takich danych. Ponadto mają Państwo prawo zakazać przetwarzania danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego. W określonych okolicznościach i do pewnego stopnia mają Państwo również prawo do otrzymania swoich danych osobowych w formacie nadającym się do odczytu maszynowego.

Bezpieczne płatności

Oferujemy bezpieczne płatności we współpracy z Klarna Bank AB. Przy dokonywaniu płatności zostaną Państwo przekierowani na bezpieczną stronę z certyfikatem SSL od Klarna Bank AB. Na tej stronie mogą Państwo wprowadzić swoje dane i dokonać bezpiecznej płatności. Nie zapisujemy danych Państwa karty kredytowej i nie zarządzamy nimi.

Informacje o plikach cookie

Pliki cookie to małe pliki tekstowe przechowywane na komputerze lub urządzeniu przez przeglądarkę internetową podczas odwiedzania naszych platform. Pliki te pozwalają nam gromadzić informacje, w tym szczegóły dotyczące odwiedzanych i używanych stron i funkcji. Niektóre pliki cookie mają krytyczne znaczenie dla funkcjonalności witryny, takie jak zapisywanie pozycji w koszyku, podczas gdy inne służą innym celom, takim jak gromadzenie statystyk. Korzystanie z plików cookie umożliwia nam również analizowanie zachowań odwiedzających w celu ulepszania witryny i wyświetlania ukierunkowanych reklam online, takich jak reklamy oglądanych produktów.

Klikając poniższy link, można zaktualizować swoją zgodę i wyświetlić listę wszystkich plików cookie używanych w witrynie.

Ustawienia plików cookie

Zmiany w polityce prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do aktualizowania polityki prywatności w dowolnym momencie. Jeśli polityka prywatności ulegnie zmianie, zaktualizowana polityka zostanie opublikowana na stronie internetowej Nordic E Trade AB.

Dane kontaktowe

W razie pytań dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych lub jeżeli uważają Państwo, że Państwa prawa do ochrony danych zostały naruszone, prosimy o kontakt pod adresem gdpr@photowall.com.

Skargi

Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania przez nas danych osobowych do szwedzkiego Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Sw: Integritetskyddsmyndigheten), który jest właściwym organem nadzorczym do spraw przetwarzania danych osobowych w Szwecji.