Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Zwrotu lub wymiany zamówionego produktu można dokonać w ciągu 30 dni. Płatność zwracamy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Koszt wysyłki zwrotnej uiszczany jest przez klienta i nie podlega zwrotowi. Każdy ze zwróconych produktów poddawany jest recyklingowi.
Nie można dokonać zwrotu produktów, których montaż został już rozpoczęty.
Aby dokonać zwrotu zamówionego produktu, zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.
Gwarancja i prawo do reklamacji
Nasze produkty objęte są roczną gwarancją i trzyletnim prawem do reklamacji. Gwarancja obejmuje wady produktu obecne w momencie dostawy. Przesyłka zwrotna uszkodzonych lub wadliwych produktów jest darmowa, a ich wymiana – bezkosztowa.
Przed rozpoczęciem montażu należy sprawdzić, czy otrzymany produkt jest zgodny z oczekiwaniami. W przypadku reklamacji nie zwracamy ewentualnych kosztów montażu. Tapety najlepiej sprawdzić rozcinając poszczególne pasy i umieszczając je obok siebie. Nawet po rozdzieleniu pasów tapetę można nadal zwrócić.
Wszelkie problemy staramy się rozwiązywać niezwłocznie, jednak w przypadku wystąpienia ewentualnych sporów stosujemy się do zaleceń szwedzkiego Krajowego Urzędu ds. Skarg Konsumentów.